Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Sunday, August 26, 2012

Wanita Malaysia Paling Ramai Curang



WANITA Malaysia dikatakan yang ketiga paling curang di dunia. - Gambar hiasan



ACCRA, Ghana - Wanita Malaysia adalah yang ketiga paling ramai curang di dunia, menurut akhbar laman berita GhanaWeb kelmarin yang memetik laporan akhbar China Press.

Penemuan mengejutkan itu dibuat berdasarkan satu kaji selidik yang mendapati 39 peratus wanita Malaysia mengaku mencurangi pasangan mereka.

Senarai tersebut diungguli oleh Ghana apabila 62 peratus wanitanya mengaku curang diikuti oleh Thailand sebanyak 59 peratus.

Wanita Rusia pula dianggap keempat paling curang di dunia dengan angka 33 peratus diikuti Singapura di tempat kelima dengan 19 peratus.

Kaji selidik sama turut mendapati pasangan di Thailand adalah paling curang di dunia dengan 54 peratus manakala Korea Selatan berada di tempat kedua apabila 34 peratus rakyatnya dilaporkan bermain kayu tiga.



Betul ke ? Boleh percaya ke berita ni .. Ada kesasihan dalam kaji selidik ni .. Apa pendapat anip ialah
"Soal curang atau tidak itu atas pasangan itu sendiri dan niat berpasangan itu sendiri .. Andaikata kita dijodohkan bersama , dan layanan yang diberikan adil dan saksama serta memenuhi kehendak pasangan , CONFIRM tak akan jadi kes macam ni .. Apa punca nya ialah tidak serasi atau 'mind set' yang telah diset kan dalam sesuatu hubungan itu tidak akan berkekalan lama .. Pendapat anip yang lain jugak , perempuan mempunyai satu fitrah yang sentiasa bersama pasangan nya itu selagi mana pasangan nya itu memenuhi ciri ciri yang dikehendaki nya .. Andai perempuan itu curang , maka jangan lah fikir panjang , bagi yang dah kawin , REJAM JEE ! dan bertunang ka couple ka , redha la dan mohon jangan dapat isteri yang curang .. Amin .."
 Mohon bakal isteri anip tak curang , kalau curang jugak , abang kawin 4 .. HAHAHHA


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih