Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Sunday, June 06, 2010

exam PPT !!


skrg berakhir dah sudah exam PPT bg tahun ni ( last PPT laa )
dlm byk2 subject , subject addmath pling ssh dow ,
LK dpt A , 1 lg jee nak A+
tension tul kalau tak leh score A+ , huhuh
exam fizik , M1 dgn E1 excellent kata ckgu aliss
. kn ckgu kannn ?? hehehe . alhamdulillah

tp ada something yg tak puas ati dowww
pengetua tak tunai kan jnji
cian mmbe2 aku kelas len
pgtua dah kata nak bwk 40 org ( or lbh , tak ingt brape ) g terengganu
tp dpt kat dak elit ( walaupun aku kelas elit , mcm tak adil laa kan )
( sbnr nye aku nak g dgn mmbe2 aku aaaa )


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih