Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Saturday, July 24, 2010

PLKN , ramai tak yg dpt ?

PLKN , leh kata khidmat negara laa .
aku tnya mmbe2 aku yg dah g
diorg kata 'mula2 je rase bowink , lama2 rasa best'
leh caya ke ????????
aku pon tak tau
yg aku tau kat sana ada men tmbak2
kalau leh aku nak tmbak pala kambing
haahaha

stkat ni yg aku tau
leh kata nisbah 1:10 la yg aku knal , g plkn
papaii korg , aku setia mnggu korg balik .
harap diorg shat2 kat sana nnt ( walaupun still early nak gtau )
haaihh , rase jeles lak kalau diorg g tu best
hmmm



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih