Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Sunday, September 19, 2010

Bila TRIAL SPM memanggil !

jadual TRIAL SPM SMTSPPP form 5

Begini lah nasib , hai TRIAL datang pulak .. Masalah bagi setiap manusia tak putus putus datang .. kat aku , sama ja .. Kali ni aku bakal menempuh cabaran yang agak mencabar dan agak memerlukan banyak perahan otak .. ( cehh ayat tak leh blah ) tapi ni la kenyataan , nak buat macam mana .. semua orang bakal melalui gak ( lain laa kalau kerajaan nak bubar kan peperiksaan penting ) .. so macam mana ni ?? nak kata study , study la gakk tapi main banyak lagi daripada study .. haaa , piii daaaaa aku kalau macam nii .. TRIAL ni menentu kan dapat pakai jubah ungu ke biru ke tak pakai langsung ( ala ala macam graduasi la , tapi memang graduasi pon ) .. Insya-Allah aku akan berusaha bersungguh sungguh sebab teringin gak nak pakai jubah ungu tu ( jubah ungu tu mahai sikit daripada jubah biru ) cuba bayang kan kalau aku pakai jubah .. waaa mesti smart kan ?? hahah ..


ni la senior aku yang telah berjaya

semoga aku jadi macam abang abang dan kakak kakak ni ( diorang member aku , panggil p la kak dgn abg pon sebab diorang kan tua dari aku ) ..

SEKIAN
MadNip.



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih