Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Wednesday, September 29, 2010

Trial , nampak susah , tapi ...

Memang susah pun .. gila la sapa boleh dapat straight A's .. khairunnisa insya-Allah boleh .. kami sokong anda .. ok , first sekali paper BM , waaaaaa .. boleh tahan soalan pulau pinang ... Karangan A bg tajuk ciri ciri remaja cemerlang .. Karangan B yang pilih pilih tu aku buat berani pilih soalan skop masyarakat , kebaikan diperoleh daripada amalan berkumpul sesama ahli keluarga .. Hebat gila laa kalau aku dapat markah elok dalam BM . hahahaa

BI , no komen . constant je dua dua paper . hehee .. Agama aku harap kan A la kali ni .. aku pulun kot .. huhu .. Sej , waaaaaaaaa , soalan killer punya ... tanya bab yang kitorang buat mass class je .. mampuihhh !! math moden , ketaq kalau buat careless mistake je la . selalu sangat careless ..

minggu kedua
Addmath ... ok , senang cerita , semua fed up dengan addmath , soalan MRSM pon kalah .. hahaha .. kimia , boleh laaa soalan dia . syok gak jawab .. fizik , alamakkk , paper 2 banyak gak tinggal , sah cikgu sommiyati tak suka kalau aku tinggal tinggal soalan . waaaaaaaaaa !!!! PK dengan LK ok je .. syok je buat dua dua . harap harap dapat skor . amin !!

SEKIAN



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih