Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Sunday, November 07, 2010

Patut ka aku bersedih ?

Ye la . Semakin hari sedih .. Aku hanya mengharap kan sesuatu yang tak pasti .. Ye la .. Tak lama lagi nak SPM .. Harap kan boleh belajar dengan aman .. Tapi tak boleh jugak .. Then HARAP kan dapat balik rumah dengan aman .. Tapi ada jugak gaduh nya .. HARAP kan dapat tenang bila tak fikir kan soal 'couple' .. TAPI masih pening jugak .. HARAP kan cinta berputik kembali .. TAPI macam aku 'bertepuk sebelah tangan' .. HARAP kan sesuatu yang baik datang .. TAPI yang buruk yang mari .. MENGHARAP tu mungkin tak bagus bagi semua orang .. TAPI aku betul betul mengharap semua tu .. TAPI SEBALIK nya yang datang .. Aku dah putus harapan .. Tak tau nak mengharap apa dah .. Aku rasa semua tu macam sia sia je bagi aku ..


Share on Tumblr

2 comments:

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih