Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Sunday, December 12, 2010

Khairi Salleh sudah dalam keadaan stabil

khairi berbaju kuning ( t-shirt asrama )

khairi sedang tekun menyiap kan AUTOCAD

khairi no 2 dari kiri . memandang walat

Alhamdulillah , petang tadi , sekali lagi aku melawat khairi , walaupun ramai orang yang ingin melawat .. Padahal aku tak masuk pun .. Sebab aku nak bagi abang dia dengan makcik dia masuk dulu .. Aku , Haziq Talib dan Syukri Salleh Idrus ( k.k ) ada sembang dengan family khairi , kata mak khairi , khairi ada terjaga dengan keadaan terkejut , mungkin terkejut dengan keadaan dia .. Dan di tenang kan oleh doktor supaya tidur dah dapat kan rehat .. Kata mak khairi lagi , sebelum dia kemalangan , dia hendak pergi mengambil kakak nya di LAGUNA MERBOK, Sungai Petani .. Khairi kemalangan di simpang empat masuk LAGUNA .. Punca kemalangan masih tak dapat .. Mak khairi pun masih tertanya tanya .. Apa apa pun , sama sama lah kita doa kan supaya khairi sembuh dan dapat menjawab PKM dan LK yang bakal menyusul pada 16 dan 20 Disember ini .. Dan sama sama lah kita berdoa agar memori dia tak akan hilang .. Sebab nya , doktor kata , Khairi mengalami pendarahan otak , dan mungkin akan kehilangan memori ..





Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih