Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, January 14, 2011

JMTI kisah belajar ala UNI bermula

Kisah bermula sejak aku call En. Azilan ..
"Hello , assalammualaikum .. Ni encik Azilan ke ? Saya Azri Hanif ada buat permohonan melalui email tempoh hari"

En.Azilan pun kata la tunggu kejap .. Dia nak check nama aku kot .. Then dia call aku ..

"Assalammualaikum .. Ni Azri Hanif ke ? Tahniah , awak boleh datang mendaftar hari Isnin atau hari Khamis minggu ni"
"Dalam minggu ni jugak ke ? Ok lah .. Saya akan comfirm lain , insya-Allah saya datang Khamis ni"
Dalam hati tu seronok yang amat .. "Ya Allah .. Kau pertemu kan lah aku dengan dia semula dalam keadaan baik baik belaka .. AMIN" .. Tapi aku bukan nya masuk tu sebab nak jumpa dia saja .. Matlamat aku sebenar sebab nak isi masa yang ada ni dengan belajar .. Bukan 'lenggak' saja .. Sebenar nya aku dah dapat Adtech .. Tapi tukar keputusan sebab kat Adtech tu takde tempat tinggal .. Ni pun sebab ayah aku la suruh buat keputusan time tu jugakk ..


Jeng jeng jeng .. Here I am now .. Kawan sini semua baik baik .. Baru je masuk 1 hari .. Dah ada ramai kawan .. YEY !! Alhamdulillah .. TKP 1A BEST GILER .. Semua laki .. Takde awek nye sebab aku dah ber'awek' .. haaha .. Kami dalam kelas , memang la mula mula nampak 'dom' ( slow ) sikit .. Tapi , lepas dah habis kelas tu , HYPERACTIVE GILER .. Bengkel manufacturing kami la yang terokai dulu .. HAhahahhaa .. Best best .. Minggu depan bermula la kena buat assignment .. BELAJAR BELAJAR .. Sabar je la .. 



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih