Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, February 04, 2011

Dah lama tak update blog , Kisah JMTI

Ni aku nak cerita pasal apa ek ? Siapa siapa yang boleh bagi aku idea tak ? Hmmmmm ..

HAAAAA !!! Meh aku cerita kat hampa macam mana hidup aku kat JMTI .. Ramai dah tau kan yang aku sekarang belajar kat JMTI ( Japan Malaysia Technical Institute ) yang korang baca kat entry lepas la .. CHECK SENDIRI ! Suasana kat sana memang best .. Rugi siapa dapat tak masuk .. Siapa masuk Pembuatan , kerja dia kuat kuat sikit .. Sebab kitaorang selalu buat kerja dengan mesin je .. Tapi kali ni group aku tak buat pakai mesin .. Pakai kikir je .. Boleh patah tangan ooooo .. Kikir bukan nya keluli nipis .. Tebal yang amat !
aku seorang yang tekun .. haha

rohim tengah test w/piece rata ke tak

raimi dengan gaya cute pon boleh kikir

wafiy tekun kikir w/piece


Balik je bilik , aku terus BAMM atas katil . Letih sangat sangat .. Sabar je la .. Pe pon JMTI MEMANG BEST !!!


KAMI



Share on Tumblr

1 comment:

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih