Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, March 25, 2011

Keputusan SPM : Melepasi target , alhamdulillah

Tepat 8 pagi aku dah bertolak dari rumah .. Semangat ke rumah Fakhrul , nak konvoi dengan dia dan Pak Lah ( Faris ) .. Sampai je kat sekolah .. FUUUYYYOOOHHHH !! Ramai yang datang dengan mak ayah .. Mula mula aku nampak Along ( Irfan ) dengan Pak Teh ( Shafik ) .. Yang lain aku tak perasan sangat .. Rambut Along makin panjang .. Kalah orang Jepun Korea .. Setelah beberapa minit , orang makin ramai .. Pak Chot ( Cikgu Mansor dah suruh kami masuk dewan ambil result .. Perasaan gemuruh tu memang ada , tipu lah kalau kata tak gemuruh .. 


WAAAAA !! Mama Mai ( Cikgu Maimunah ) nampak macam dulu , tak berubah .. Alamak ! Aku jadi orang yang pertama ambil result kat kelas aku .. Sebab aku tak ada hutang langsung dengan sekolah , yang lain kena langsai hutang sekolah dulu , baru boleh ambil .. Cikgu nampak relax je , yang aku dah 'peluh bercerau' dah ni .. Cikgu tengah terang pasal sijil berhenti sekolah aku , bla bla bla and bla .. OK , ni result .. 


ALHAMDULILLAH !! Target 5A je , dapat 6A ! Syukur sangat sangat .. Bukan senang nak senang , bukan susah nak susah , dah senang tu , ucap la alhamdulillah .. Walaupun ada ada jugak C+ tu , alhamdulillah semua kredit .. Semalaman aku tension fikir pasal result .. Tak sangka berbuah juga hasil aku belajar selama ni .. Terima Kasih cikgu .. Kawan kawan aku ada yang sedikit frust , ada yang macam tak kisah dapat berapa pun , ada yang EXCITED !


result aku , alhamdulillah .. walaupun C tu kalau boleh aku tak nak




Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih