Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, March 18, 2011

Menanti saat menerima result SPM

Saban hari menunggu , akhir nya hampir tiba juga saat nak ambil result , iaitu 23 haribulan ni .. Bohong la kalau aku kata aku tak takut , berlagak macam nothing happen , padahal dalam hati ni , takut bagai kan nyawa hampir luruh .. Kalau aku tengok senior lepas yang dapan result , macam macam muka aku tengok , ada yang muka HAPPY , ada yang sedang sedang je , ada yang sedih dalam kegembiraan , ada yang sedih dalam kesedihan , ada yang sedih untuk apa pun aku tak tau la .. Apa cerita pulak 23 ni ? Masih ada kah sedemikan rupa ? ( gramatis sikit )

Masa zaman abang aku ambil result , muka dia berseri ibarat ada NUR ( cahya ) di muka dia .. Ye la , dia kan dapat 10 A dowwww ... Tak heran la kalau dia senyum sampai nampak gigi , sampai ke telinga , sampai tak boleh nak 'masam' balik .. Budak MRSM , memang kebanyakan nya pandai ..

Zaman kak aku pulak , masam masam sikit .. Mula mula aku pun tak perasan yang hari tu kak aku ambil result .. Ingat dia keluar jalan jalan dengan kawan kawan dia ... Rupa nya dia pergi ambil result kat sekolah Convent .. Balik je dia dah masam .. Heran la , gaduh dengan kawan ke ? Macam macam la persoalan yang bermain dalam fikiran aku ni .. Sabar je la ..

Seterusnya ? Aku la baii !!! Mampuih terketaq ketaq lutuitt oooiiii !! Apa apa pun , just wait 23 ni ok .. Aku akan inform , TU PUN SIAPA YANG NAK TAU RESULT AKU LA ..

^-^


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih