Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Sunday, August 28, 2011

Salam Aidilfitri daripada Over'laut'

" Kehadapan bonda dan ayahanda yang berada dirumah .. Saya harap semua sihat sejahtera .. Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada seluruh ahli keluarga saya serta rakan dan sahabat handai ( beza ke rakan dengan sahabat tu ?? ) .. Maaf zahir dan batin .. Kalau baik hati , hantar lah kuih raya dari sana kepada saya ye .. Teringin nak makan .. "

Macam tu lah salam perantauan yang setiap kali orang ucap dalam surat khabar , blog , facebook , dan segala macam jenis tempat korang boleh bagi salam perantau .. Harap kepada yang berada di over'laut' dapat menyambut aidilfitri dengan meriah walaupun teringin nak balik Malaysia .. Maklum lah , tahun ni sambut merdeka dengan raya , mesti lah meriah ... Yang berada di over'laut' , jangan lupa laung kan MERDEKA kat rumah masing masing =P

Salam Aidilfitri daripada MadNip kepada korang semua .. Maaf zahir dan batin .. Halal kan makan minum aku selama aku kenali korang .. Dan jika ada terkasar bahasa tu , harap dimaafkan .. Semoga kita bertemu lagi di Ramadhan yang akan datang , InsyaAllah ..





Share on Tumblr

2 comments:

  1. ang nie demam ke apa..tetiba dari over laut nim..hak4

    ReplyDelete
  2. @syarafi , sbnar nye entry ni khas utk abg aku .. dia tak dapat balik tahun ni .. =P

    ReplyDelete

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih