Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Wednesday, November 09, 2011

Blogger Kegemaran , Mereka Hebat ~


Tertarik sangat dengan blogger yang baru sudah anip singgah tadi .. Penulisan mereka ibarat 'PIIIWWIIEEEETTTTT' .. Entry yang menarik minat hati pembaca malah menarik hati anip sekali terpikat .. ( Dahsyat la korang ) So anip kat sini nak buat promotion sikit ni .. Mereka yang tersenarai dalam blog TERBAIK anip kali ini ialah ;

  1. http://zaza96.blogspot.com/
  2. http://www.prince91.com/
  3. http://www.fizgraphic.com/
  4. http://www.lyssasecret.com/
  5. http://cumasukasuka.blogspot.com/
  6. http://www.kedahlanie.info/
  7. http://www.inikisahtia.com/
Sebab mengapa anip pilih diorang ..

  1. Blog adik Azza , setiap kali ada entry beliau anip akan jenguk tengok apa yang terbaru .. Bukan setakat entry mengenai kehidupannya malah ada juga entry yang berkaitan dengan kehidupan kita sebagai insan biasa  .. Baru baru ni beliau telah post kan satu entry mengenai CARA DATING YANG TERBAIK .. Semua orang pernah berdating , so semua boleh belajar dengan pakar dating iaitu adik Azza ..
  2. Blog Dunia Seorang Remaja , post beliau banyak mengenai isu isu yang terkini dan isu mengenai REMAJA .. Sesuai lah dengan anip yang masih dalam ketegori REMAJA .. Bukan itu saja malah entry beliau juga ringkas , padat dan mudah untuk difahami ..
  3. Blog Fizgraphic telah mengajar anip banyak ilmu dalam bidang photoshop dah blog .. Sambil mendalami ilmu , ada juga pelbagai tips tips yang selalu anip guna pakai .. Manfaat kan setiap apa yang telah beliau ajar .. 
  4. Lyssasecret terkenal dengan kecomelan nya dan keramahan mesra nya ketika berblogging serta beliau juga menyediakan pelbagai jenis tutorial yang sering anip jadikan rujukan .. Lyssa juga antara blogger terpengaruh di Malaysia .. Tak heran lah kalau Ben Ashaari kenal beliau ..
  5. Cumasukasuka blog ini merupakan blog kakak senior anip di JMTi .. Entry beliau sering membuat anip rasa terharu dengan kesetiaan nya kepada Arwah pakwe nya .. Semoga Arwah dicucuri rahmat Ilahi .. Al Fatihah ..
  6. Blog Kedahlanie merupakan blog yang menceritakan mengenai politik kebanyakan nya .. Tetapi juga menceritakan mengenai isu isu semasa yang berkaitan dengan negeri anip sendiri iaitu KEDAH DARUL AMAN .. ( SAYA ANAK JATI KEDAH )
  7. Ini kisah tia merupakan blog mencuit hati anip ketika anip membaca entry beliau  .. Beliau merupakan awek yang pandai mengolah bahasa menjadi menarik disamping menarik ramai minat pembaca yang lain hanya dengan Tajuk entry sahaja .. 
P/S = Setakat ni anip sedang mencari dimana blogger kawan anip yang dikatakan baru saja dia buat .. Wahai Esma Maharuddin Mazmin , dimana kan blog kamu ?? Bila hantar mesej  , asyik failed ja kat dia .. Hairan benar .. =.="



Share on Tumblr

3 comments:

  1. blog ke 3 dan ke 4 mmg jadi feveret utk terjah jugak...blog berilmu...blog2 yg lain nak try terjah laa... =)

    ReplyDelete
  2. @far_east orang yang memberi kan ilmu tu memang selalu beruntung kan .. ^^, sila sila ..

    @azza acecece .. malu ?? =P

    ReplyDelete

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih