Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, November 11, 2011

The Carnival , Best boh ~

Lepaking again dengan kawan sekolah teknik .. Kisah nya bermula sebelum cuti apabila anip mengatakan ketidakpuasan hati sebab diorang dah cuti serta pergi ke Bukit Merah Resort ramai ramai .. ( Adam kata lepas rindu ke lepas angin ? Lepas dua dua la jawapan nya .. HAHAHA )

Mula mula Fathi yang ajak kami pergi sekolah ambil Sijil SPM yang telah kami duduki tahun lepas .. ( Result OK je ) Yang aku @*!^#!^@!&*^ ( Bukan mencarut ) time cikgu Hafiza boleh ingat lagi kat aku .. ADUHAIII ...

Kemudian apa lagi , masa untuk bergerak ke The Carnival , Sungai Petani , Kedah ..  Jarak antara Pulau Pinang dengan Kedah bukan jauh pun , disebabkan abah bagi limit time sebelum maghrib , terpaksa la memecut laju di highway .. ( Mrs A , i sorry .. Sabtu esok saya bawa slow je ok .. ^^, ) Sesudah mandi manda , sempat pula ke Central Square , Sungai Petani , jamu makan di Nasi Kandar Nashmir .. TERBAIK BOH ~










TERBAIK daripada kami ..
Keletihan drive dari pagi sampai malam .. Apa pun anip tetap puas hati sebab dapat lepak dengan member anip .. Bukan senang nak jumpa di kala masih dibelenggu Final Exam ( UiTM ) .. Tahniah juga buat Faiz Basir kerana mendapat Anugerah Dekan .. TAHNIAH BRO !! 

P/S = Lepas ni The Lost of Tambun ok ?? Hehehehehe




Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih