Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Sunday, February 05, 2012

Mengapa Dikenang yang Sudah ~

Wahai kawan ku , jangan lah kau menangis lagi .. Mengapa kau kenangkan dia yang sudah lenyap daripada hidup kau .. Kau tak usah la membazir air mata kau lagi .. Biarkan lah dia bahagia dan janganlah kau bersedih , anip sebagai member kau , tak suka ada member sedih .. Bro , kuat kan lah semangat kau . Bukan kah ada ramai lagi perempuan diluar sana yang sedang mencari lelaki setia macam kau .. Happy sikit bro .. Aku harap kau akan jadi macam lagu ni .. Walaupun dalam aku tak berapa nak suka lagu ni , tapi aku hadiah lah kat kau .. Semoga bakal marka kau tu lebih segak daripada dia tu ..



Jangan sedih lagi bro .. Aku sentiasa sokong kau .. Kau sedih , aku pun sedih beb .. Tak happening bila kau sedih .. ( Apa lah aku ni , banyak sangat perkataan sedih , pasal tu la kau sedih ) Kau happy la beb .. Aku nak tengok kau happy macam selalu .. Happy je bila aku tegur , ajak sembang , lepaking samasama .. Happy ye yok ! ^^,


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih