Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Sunday, August 12, 2012

Anip teman Azza (zaza96.blogspot.com) di Hospital Besar SP



Haaa .. Korang mesti kenal Azza tu kan ? Well famous blogger gak tu .. *kalau korang tak kenal , pergi je tengok blog beliau dengan klik pada gambar .. Tapi korang jangan fikir bukan bukan pulak .. Anip dan dia hanya lah ibarat adik dan abang .. *Oh muda lagi azza ni ye ..

Dikatakan azza ni matang je tengok , dan yup , anip pon kata dia matang .. Kebanyakan kerja dia mampu menguruskan dan segala isu yang ada , dia boleh memberi pendapat tersendiri .. Bak kata member , NICE ! .. Bila anip tengok muka azza , dah macam seumur anip je .. *Ini betul betul , bukan main main .. 

Seperti yang dimaklumkan oleh Azza sendiri , abang nya telah terlibat dalam satu kemalangan di area Baling , Kedah dan dihantar ke Hospital Besar Sungai Petani akibat parah .. *Mohon semua doakan abang nya supaya cepat sembuh ye .. Dan anip juga telah menemu bual beliau (HAHHAA) mengenai abangnya itu , pada hari ini abang nya akan dioperate untuk memasukan besi kedalam tangan .. Supaya operation itu berjaya dan tabahlah wahai adik ku serta keluarga ..



 #Anip kenal azza ni sejak anip mula mula jejak kaki di dunia blogger , pada tahun 2009 , WAAA LAMA TU .. Tapi akibat penyegan dan pemalasnya anip ni , so anip berhenti menulis buat seketika (Anip bersekolah asrama la dulu , sebab tu stop .. Dan nak fokus SPM lagi .. =P) .. Azza memang seorang yang CUTE *INI PALING SERIOUSLY BETUL BETUL!


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih