Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, June 11, 2010

krisis ayaq takdak kat taman ria

tadi aku p masjid nak solah jumaat
aku ingat ada laa ayaq kat sana sbb kat umah aku takdak ayaq
p2 tgk
naaahhhh , smua pakat berkumpul kat dpn kolah bsaq tu
ayaq takdak kat paippp
camat aa ayaq ada kat kolah bsaq
smua pakat celup tgn dlm tuu
ada gakkk yg sanggup p kumuq pkai ayaq tu
takpa2 , sunat2
hehehe

ni 13 ni dah la knduri umah aku
ayaq takdak
mcm na nak basuh pggan ? ishhh
kacauuu aaa kalau mcm ni
takpa2 . kita pkai ayaq tangki
umah aku dkat ja dgn tangki biru kat atas bukit surau tu
hahahaha

ni sapa yg rasa nak mai umah aku
kat taman ria
lorong 51 , antara bandaq baru dgn masjid
pndai2 aaa hmpa cari
hahhaa




Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih