Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Saturday, June 12, 2010

what ur mood today ?

tak tauu laa cek nya mood . ada sedey
ada happy
ada love2 ( haha , takdak qeja )
ada peace to da world ( not israel )
leh kata semua ada la
cek sbnaq nyaa ni duk bowink
hari ni sptut nye cek kna tlg mak
tp hari ni mak duk kalut masak
tak kannn cek nak p masak kot
cekk jdi ala2 chef wan la kalau mcm tu ( aauuuu , tak ingin aku !! )











pe pon aku nak trimas kat mmbe2 aku kerna meng'happy' kan aku
arigato to ototo hafiza ( tul ke ni bahasa jepunn nye ?? )
my bestie helmi hussaini ( siot tul balas msg jap2 je )
my bestie rabani ( addmath bila mau buat hah !! )
my bestie sis syamila ( tul kan eja nama ni )
n sapa2 je yg sggup bersembang dgn aku yg tak guna ni
hehe

thanxx a lot
^^v



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih