Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Saturday, June 12, 2010

persiapan utk kenduri esk ( leh bet allong mesti tgk ni )

haaaaaaa , ni laa org kata nak sambut pengatin esk .
persiapan mau ada , mlm ni lg meriah laa jwb nya










tu diaa hdiah nak bg kat hmpa
sorg 1 , mai laa kalau nakk !!!










ni diaa bunga teloq kalau hmpa dak2 kcik tak tau
pelbagai kaler dan warna
sapa nak
mai oder kat aku
mak aku leh tlg buat , aku bg ja . aahahaha










abihh takdak tmpat aku nak tgk bola mlm ni . alamat tdo kat atas laa aku
berteman kan laptop sbjik ni
hehe














tu dia mad tiq duk posing kat tiang cali ceqapi
tiang tegak tiang delima
yg utuh di tiup angin , ditelan ombakk
yg bakal melindungi manusia2 yg kebuluqan drpd cahaya nun mneranggg
hehehehe
grau jeee










mak duk kemaih2 sket kat dpn tuu
bg nmpk lawa n molek d'pandang orang














mad tiq dgn gaya ala otomen
nak posing dpn kamera laa konon nyaa


nnt kan sambungan nya pada mlm ni . hahaaha




Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih