Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Monday, August 30, 2010

5 hari cuti hampir tamat , Time back to hostel !

HAA .. Sudah hampir tamat cuti selama 5 hari sempena Nuzul Quran serta Merdeka ... Dalam masa cuti ni , macam macam benda berlaku , antara nye aku balik kampung bukak posa sekali .. bestt

Then ada gak sembang chit chat bersama yang TERSAYANG ... cyunk dia banggat .. trimas sebab menceria kan hari hari ku . hehe !!

Selain itu , aku gak ada pegi bazar hari tu , punya la awal aku pegi dengan adik aku . lepas asar dah g . tak laa ramai sangat . tp jumpa laa gak anak anak kecil yang chomey2 . tapi tak sempat nak take picture aaa . rugi gilaa !!!! takpe la asal kan dapat tengok baby tu pon jadi laa

Then pe lagi ek ?? tah laa , tak ingat sangat . nanti update lain yee



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih