Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Sunday, September 05, 2010

Jiwa kacau !!

Jiwa saya kacau .....

aku tengah sekarang ni .. Mau tak , aku tengah ada masalah ni ... dah la masalah dengan .. di tambah pulak dengan nak TRIAL ni kan .. lagi laaa . dah la nak kena 24/7 .. Dengan harapan aku akan .. tapi sebelum tu , aku rasa aku dah ...

Tak lama lagi lak dah nak raya ... ingat boleh la sikit ... tapi tetap tak mampu . bayang kan lah , kalau korang jadi aku .. mesti punya laa . berani JAMIN laa ...

Aku dah tak tau nak buat macam mana dah . Macam dah give up ...


Sekian dari aku . MadNip ..




Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih