Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Saturday, September 04, 2010

today is the last day of school in RAMADHAN

Hari ni last duk kat hostel dalam bulan puasa , best yang ter'amat' sangat . Pagi time sahur tu , aku dikejut kan oleh epul , then g la bersahur . Time tu lak baru lepas hujan ( patut la liat nak bangun ) . Lepas sahur tu , saja bagi kena hujan sikit , hehe , then nampak mat renyeh , ongbak , the rock , dengan bakti duk men hujan , aku pe lagi , join laa , then walat pon join . Mula mula tu aku tak la kena sangat sebab diorang kata kan sweater aku basah , padahal aku tak kesah pon basah ke tak , kan hari ni balik umah . hehe . Lepas aku banyak basah kan diorang , diorang pon apa lagi , di mula kan oleh ongbak tapi safe lagi . Lepas tu mat renyeh lak tackle aku , bussshhhh , aku jatuh atas lopak air , bestt siott . Then aku kejar aa mat renyeh , nak balas balik . Akibat speed melampaui batas , and lincin lak , aku pon ter jatuh , selamat tak tersungkur je . hehe . Ramai gak mai join kitaorang time tu , besttt .

Time nak naik dorm lak , nampak ustaz keluar dari umah , cepat cepat kitaorang lari naik atas , takut kantoi main hujan . hehe . lepas naik tu , memang gila sejuk aaa , lepas mandi baru laa segar sikit , tapi kena seselma lak , hehehe , tu la balasan nye ,

Kat Sekolah lak ....
Hari ni belajar BM dengan Sejarah sket2 je . mcm tak belajar pon . hehe . Lepas habis je kelas Sej , kami 1 kelas bersih kan kelas , dah kena suruh dengan MAMA MAIMUNAH . best gakk , tapi kerja sekolah tetap dapat , JEMMMM SUNGGUH , hehe

Then kitaorang pegi dewan , dapat duit raya . tapi .... kena tunggu punya lama sampai tertidur , last last akim gerak aku , kata dia mad ZAKI tengah duk usha . BAHAYA BAHAYA , WARNING . hahha . tapi dia tetap guru yang TOP . heee . Then kitaorang bersalam salaman antara guru dengan murid murid , dapat la duit raya . Aku dapat dari pengetua . pengetua kata sapa dapat sampul yang besar tu ada duit lagi banyak , YESS , aku dapat yang besar . thanxxx cikgu !!!

Then kitaorang pegi bermaaf maafan dengan cikgu perempuan lak . cikgu SOMIYATI bagi cokelat , bestt . cikgu HANIM lak bagi duit raya !! yesssss !!!!!!!!!!! thanxx cikgu , dapat lagi duit raya . hehee

BEST SANGAT HARI NI . LAYAN JEEE ....

HARAP ESOK LEBIH DARIPADA HARI INI .. !!!!!!!



Share on Tumblr

6 comments:

  1. welcome..
    nanti nak wat entry kisah sblm raya la jugak..
    hehe

    ReplyDelete
  2. ehhh mat renyeh? amirul akmal bin roslan kn????? kecik nyer dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah .. oh , marka dia ke ni ? hehe .. kirim salam kat mat renyeh .. madnip kirim salam ..

      Delete

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih