Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Monday, October 04, 2010

Kenangan lama .. Sekolah Menengah Rendah

Masuk sekolah menengan rendah dari tingkatan 1 , tak biasa la , dengan seluar hijau , tali leher ikat sendiri .. semua aku kena belajar .. so belajar je la .. Masuk je kelas , semua muka tak kenal , ye la , saya kan budak baru belajar ... Kelas aku 1 B . kira no dua la ni ?? waaa , hebat gak aku .. Sepupu aku AKMAL FAHMI masuk sekolah bandar gak , kira ada geng , selamat la aku .. member sekolah rendah tak ramai . JEM SUNGGUH !!! Mula tu aku kembali kepada jenis aku iaitu pendiam .. senyap je .. Cikgu tanya , aku jawab je .. Then dengan ada subjek baru , macam kemahiran hidup pon ada ( geografi ) .. then ada sains tahap apa tah , aku rasa macam dah masuk universiti lak .. Sejarah lagi .. Macam macam ... Mula duk sekolah tu , aku berkenan kan sorang ni . Dia lah cinta pertama aku , bagi aku dia lah perempuan yang paling cun chomey cantik yang pernah aku jumpa .. waaaaaaaaa !!!!!! nama dia ialah NURA SYAHIERA BINTI IBRAHIM

Time tu semua pakat tergila gila kat dia .. Mula mula aku mintak tolong sepupu sepapat aku RIFDI mintak no fon dia .. dapat memang dapat , tapi Eddy rembat dulu .. takpe la , aku redha , jadi kawan pon jadi la .. Kawan punya kawan sampai eddy dah clash dengan dia .. Aku pulak rasa nak masuk tapi tak berani .. Aku ingat lagi malam tu .. Aku mesej dengan dia .. Mesej sampai ter silap sent aku ter bagi tahu dia yang aku nak kapel dengan dia .. Dia reply lambat , then dia kata dia ok je .. WAAAA !! apa lagi , chance !! haha . Time aku kapel dengan dia aku tingkatan 3 .. Start aku kapel dengan dia , ramai tak suka kat aku , al maklum la , dia ni chomey , dapat lak kat aku yang hodoh ni .. Mana ada orang suka .. tapi tak kekal lama .. Tanggal 17 Disember .. sehari sebelum birthday dia , dia kata dia tak nak aku dah . dia nak MEMBER SEKOLAH RENDAH AKU , FAKARUDDIN .. aku terpaksa terima , sebab aku malas nak gaduh gaduh .. REDHA je la .. Sejak tu aku macam malas gila nak kapel .. so apa boleh buat , sabar je la .. semua tu dugaan .. 




Share on Tumblr

2 comments:

  1. budak ni ada lagi x??ke dah kawin skrg??haha~=P

    ReplyDelete
  2. @shahrin dia nikah anak sepuluh dah .. =.=" ada lg la .. kat UIA .. nak mgorat ? boleh je ..g khatam Al Quran 30 juzuk , solah istiqarah agak2 dalam 100 kali , baca yassin setiap malam khamis , jgn lupa g prepare sgala ilmu akhirat , sebab nak kena berdepan dengan ayah dia , tok imam .. =P

    ReplyDelete

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih