Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, October 15, 2010

Result aku jatuh ???

Result pertengahan lagi baik dari TRIAL aku , makna nye result aku jatuh teruk gak la .. Fizik dgn Kimia dapat D .. Addmath dpt E .. alhamdulillah masih lulus . haaiihh .. nasib .. kali ni aku nye graduasi dapat no 37 daripada 283 calon .. Dapat kepujian atas , jubah ungu dengan mortar . alhamdulillah dapat gak bergaya time graduasi ni .. Mak insya-Allah datang tengok aku pakai jubah graduasi .. Berdebar debar lak .. First time aku dapat naik pentas sebab result aku .. Dah la result aku tah pe pe .. 1A , 2A- , 2B+ , 2C , 2D , 1E .. hahhahaa ... Nanti kan lah result aku yang bakal keluar 30/11 ni .. insya-Allah !


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih