Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, October 15, 2010

Spotcheck last minute ... !!

Benggang tahap cipan aa aku hari ni ...Mula2 .. Duduk belajar english elok je .. Time nak rehat , kedengaran suara Pak Jat buat announcement , " perhatian kepada semua pelajar lelaki tingkatan 5 , sila bergerak ke dewan sekarang " .. Dalam hati " mampuih laa , mesti kes semalam , senior tabuh junior .. haiiihh , tak boleh study lak laa aku kali ni ...

Duk dalam dewan tu bukan nye buat apa pun , sembang je . Then cikgu mad zoon dengan mad zaki duk soal siasat , yang tak bersalah ni menyembang je la .. Tiba tiba !!!!! Mad zoon mengarah kan semua pelajar buka beg , keluar kan semua yang ada dalam beg .. PI DAH !!! tapi relax sikit sebab dalam beg aku mana ada apa .. buku ja .. budak baik kat sekolah la kata kan ..

Then , mad zaki suruh semua pengawas ambil kunci loker .. NI LAGI PI !!!!!!!! KANTOI AAAA ... aku dengan tak rela hati , bagi je la .. dengan harapan pengawas semua jadi buta kalau buka loker aku .. Duk menunggu keputusan spot check pengawas yang makan masa sampai 1 jam lebih , " depa check apa pon aku tak tau " ..

Sampai je masa nya .. Semua pengawas lelaki dah sampai dewan , dengan membawa 1 beg plastik ukuran macam beli barang banyak dengan 1 beg baju .. Dalam plastik tu nampak macam banyak kantoi fon .. dalam beg lak banyak kotak rokok .. Hebat gak pengawas ni .. aku dengan semua semua yang rasa ada bawak barang larang bergegas tanya ketua pengawas TOKUA , dia cakap tak jumpa banyak sangat fon . charger je banyak , sebab letak kat plug .. Alhamdulillah .. Kira aku safe la ye . heee ..

Balik je asrama , benda yang aku pikir , loker aku .. tu je .. Sampai je dorm , buka terus loker . tak tengok dah benda lain kecuali ###**&$^&^$^& tu .. Selamat , ada gak .. ingat kena rampas .. Alhamdulillah ..


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih