Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, October 15, 2010

Yang lepas , biar berlalu

Kalau aku ludah sekali pun , kalau aku rasa apa yang aku ludah tu begitu bermakna bagi aku , aku akan jilat balik .. Dan Prinsip aku , SEKALI SAYANG , SAYANG SELAMA NYA .. walaupun dah takde apa apa hubungan yang rapat , tapi still berhubung .. kalau tak SUDI .. takpe , aku tak kesah .. Aku just tak nak tali silaturahim ni terputus .. tapi kalau dah nak putus gak disebab kan orang lain , buat apa aku nak tolong sambung kan .. SAMBUNG SENDIRI ... Lepas dah sambung , aku akan cuba kuat kan sambungan agar tak terputus dah .. Tu pun kalau kita sama sama berusaha kuat kan sambungan tu ..

Takde makna nya berjanji kalau tak di tepati kan .. aku mengaku aku tak mampu nak tetapi kesemua janji .. tapi sudah memandai kalau aku tetapi sebahagian daripada yang telah di janji kan ..

SEKARANG , TERPULANG ....


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih