Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Monday, December 13, 2010

Balik Asrama , Then habis SEKOLAH


Hari ni aku pulang ke asrama .. Tanpa Khairi .. Tapi takpe .. Aku yakin Khairi akan sembuh .. Lepas paper Lukisan Kejuruteraan 20 Disember ni , tanda nya berakhir lah kisah aku sebagai seorang pelajar sekolah .. Mana pulak hala tujuan aku lepas ni ?

Ke IPTA ke ? Ke alam pekerjaan ke ? ke mana mana ??? So aku memilih untuk ke IPTA , sambung belajar .. Mula mula ambil DIPLOMA dalam bidang engineer designer , atau automotive designer .. Then nak ambil DEGREE kat luar negara pulak .. Insya-Allah .. Di mana ada kemahuan , di situ ada jalan ..



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih