Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Wednesday, December 22, 2010

SPM is no more or JULAI PAPER ??

Pengajian Kejuruteraan dengan Lukisan Kejuruteraan dah habis .. Makna nya aku dah habis SPM la .. Meh aku nak cerita sikit pasal 2 paper ni ..

Pengajian Kejuruteraan


Kertas 1 memang aku boleh jawab .. Tapi kertas 2 pulak , no comment la .. Overall kira cincai kira .. BOLEH JAWAB .. Alhamdulillah ..

Lukisan Kejuruteraan


My favorite subject !! Alhamdulillah .. Rasa puas sangat sangat lepas siap jawab .. Rasa macam nak buat lagi sekali pun ada .. Best .. Insya-Allah .. mudah mudahan dapat keputusan yang cemerlang .. Amin ..


HAAAAAA .. Tu cerita aku sepanjang aku jawab SPM .. Korang pulak ? Mana cerita korang ?? Cerita yang simple dah .. Janji aku paham ..

Sekarang KITA HANYA MAMPU BERTAWAKAL .. Jangan minta kita dapat paper julai pulak .. 'MEYANGKAK' nak pergi jawab lagi .. TAK NAK LA !!!


SELEPAS TAMAT PAPER LK





Share on Tumblr

2 comments:

  1. nie bwk fon dlm dewan 6pk,,ley la nk tgkap,,,haha :D

    ReplyDelete
  2. @kchik aah bawak masuk dewan .. pengawas tu tak kesah asalkan jangan kantoi guna fon time jawab je .. hehehe

    ReplyDelete

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih