Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, December 24, 2010

PMR dah keluar , SPM pulak .. Tahniah buat mereka yang berjaya

Saban hari menunggu , keluar jugak keputusan PMR .. Tahniah kepada yang dapat semua A dalam mata pelajaran yang di ambil .. Rasa bangga tak terkata jugak aku sebab adik angkat aku Athirah dengan bangga nya mendapat 8A dalam PMR .. Rasa BANGGA tu tak habis lagi sebab Balqis anak cik Ramli , junior aku merangkap jiran tetangga aku pun dapat 8A .. Tahniah di ucap kan ..

adik Athirah
Adik , dah lama adik jadi adik abang ( agak agak dah 3 tahun kan ? abang pun dah lupa , janji adik tetap adik abang ) .. Abang nak ucap kan tahniah kepada adik .. Nanti SPM adik pulun la betul betul ok .. Adik ambil perdagangan kan .. So adik belajar betul betul sampai adik jadi seorang ahli perniagaan yang berjaya .. Nanti dah berjaya , jangan lupa abang pulak k .. ABANG SAYANG ADIK ABANG !

Balqis
Budak kecik ! Dulu suka menyakat orang , lepas tau rumah kita dekat , kena menyakat balik .. ^-^ .. Apa apa pun tahniah .. Sebab menaik kan nama Sekolah Bandar Sungai Petani .. Tak sangka , diri sendiri mengaku otak lembab ( balqis yang mengaku sendiri ) boleh kalah kan orang yang mengaku pandai ( bukan aku , siapa dia , tak payah ambil tahu , ^-^ ) .. Nanti dah masuk SBP , jangan lupa Anip pulak .. Nanti ada kenduri panggil la ye .. Tak kan rumah Anip ada kenduri je .. heeeee





Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih