Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Saturday, December 25, 2010

Permulaan Seminggu pertama selepas SPM

Nak kongsi bersama pengalaman aku lepas SPM ni .. Bagi kawan kawan aku , banyak dah mula bekerja .. Mesti seronok kan bila dapat gaji dengan usaha sendiri .. Aku pun nak dah .. Tapi nak buat macam mana , aku kan pemalas .. =P .. Selepas SPM , ada beberapa wishlist aku buat .. Ye la , kan dah bebas daripada alam persekolahan yang aku amat rindui , sekarang aku kena mula kan hidup baru .. AARRGGGHH , memang susah nak mula kan .. Tapi aku harap semua berjalan dengan lancar ..

Antara wishlist aku ialah :

  • Nak bekerja dan mencari nafkah sendiri 
  • Nak beli kereta dengan duit sendiri ( insurans , cukai , semua aku nak tanggung sendiri , insya-Allah )
  • Nak simpan duit untuk KAWIN (galak sangat aiihhh )
  • Nak beli handphone sendiri .. Dah ada BlackBerry , cukup la
  • Nak simpan untuk kegunaan ke UNIVERSITI 
  • Nak bagi separuh kat mak abah .. ( Asyik abah je bagi duit , sekarang biar la bang chik bagi kat mak abah pulak )
  • Untuk kegunaan masa hadapan
WAAA .. Hebat tak aku punya wishlist ? Agak biasa je berbanding korang .. Member aku lagi ganas .. Nak beli pesawat ( Akashah dengan Faris ) .. Mudah mudahan diorang boleh beli pesawat kemudian bawa aku sekali tumpang pergi Jepun ( Teringin sangat nak pergi sana ) ..

^-^v ..



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih