Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Monday, December 06, 2010

Salam Awal Muharam 1432

Awal Muharam detik permulaan .. Memang detik permula bagi aku jugak .. Tak lama lagi aku bakal bebas daripada gelaran MURID SEKOLAH .. Sudah semesti nya aku akan rindu kehidupan sekolah .. Tak ku sangka tak ku duga , hampir 13 tahun aku bersekolah .. ( sejak taski umur 4 tahun ) Pelbagai kenangan bersama kawan aku .. Kawan baik aku sejak kecil tapi dah 'lost contact' .. ABU .. Dikenali jugak sebagai ABU BAKAR AS SIDDIQ .. Sebab dia akur dengan kata kata orang .. hehe .. Then masuk ke kehidupan sekolah rendah .. Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Ria .. Then menengah pulak .. Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Sungai Petani .. Kemudian bersambung di tingkatan 4 di Sekolah Menengah Teknik Seberang Perai , Pulau Pinang .. Buat pertama kali nya aku bersekolah berasrama bersama kawan baik aku sejak sekolah rendah , SHOBIER BIN MOHAMAD ALI .. Sekarang kena panggil dia AYAHANDA sebab dia umpama 'bapak' B7 serta 'bapak' 5 Kejuteraan Mekanikal 3 .. 

Ha ada orang minta kat aku suruh cerita pasal Sijil Pelajaran Malaysia tu .. Memang nak cerita .. Tapi bukan sekarang .. Kena tunggu someone balik rumah dulu .. Nak bagi dia baca dulu sebab dia orang yang TERISTIMEWA .. heee .. WAIT TAU !!!



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih