Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Thursday, December 09, 2010

Sekali sayang , sayang selama nya !

Selama ini aku mencari JODOH .. Tak jumpa jumpa .. Sedih teramat gila la .. Ye la , dulu time form 3 dah jumpa kekasih hati .. Tapi telah dilukai .. Ingat time tu nak berazam tak nak percaya perempuan dah .. Aku dah pikir yang perempuan ini semua jenis tak setia .. Memang pernah join group anti couple la .. Nampak couple tepi jalan , memang kena 'paku' dengan aku .. WAJIB , BUKAN SUNAT MUA'KAD dah .. Tapi aku salah , rupa nya ada jugak perempuan yang setia ..

Tanggal 11 Jun 2009 , aku dah melangkah kembali ke alam per'couple'an .. walaupun kami selalu bertengkar tak ingat rumah sebelah ( eksyen sikit ) tapi aku tetap sayang dia .. SIAPA TAK SAYANG AWEK OOIII ...!!!!!

Hubungan kami tergendala buat sementara waktu , sebab hal kecil je aku buat pasal , aku termasuk ke dalam lubang ular ... Akhir nya aku berjaya keluar dan bersama dia kembali .. Alhamdulillah ... Kini aku bahagia bersama dia walaupun dia tak nak kat aku lagi , dia suruh aku bagi masa kat dia .. OK , aku sanggup tunggu sebab aku tahu yang DIA seorang yang SETIA ..

SAYA SANGAT SAYANG AWAK !


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih