Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Thursday, December 09, 2010

Sijil Pelajaran Malaysia bakal tamat Part 2

Sambungan !!

Add Math


Aku ingat add math aku nak tidur je .. Sebab kalau keluar soalan yang pecah otak nak pikir , memang aku selalu relax dulu .. Tengok tengok dapat soalan yang tenang otak , bukan pecah otak .. Apa lagi , laju selaju laju nya aku buat sampai tak pandang kiri kanan mahupun belakang ( depan kena pandang la ) Keluar je dewan , semangat ni , tanya " hang apa cerita ? boleh buat ? " .. Dengan riak dan takabur nya kawan aku jawab , ok je ( tak riak pun , saja nak eksyen lebih )

Fizik


Fizik oohhh fizik , kertas 1 agak best la jawab .. sebab soalan agak mudah nak tembak tembak tu ada .. Jawapan dia jauh beza , tak lebih kurang sama .. Tapi kertas 2 , YA ALLAH ! Alhamdulillah , boleh buat jugak .. Kertas 3 , Amin ya rab'bal'alamin .. Boleh buat jugak .. Tapi tak pasti jawapan tu mengikut kehendak skema ke tak .. Mudah mudahan dapat keputusan cemerlang .. Amin ..

Kimia


Kimia ohhh kimia ... Yang ni aku agak takut .. Sebab skema dia kalau salah , salah terus .. Susah sikit nak dapat markah .. Tu yang takut tu .. Kertas 1 pun dah ter agak agak nak jawab .. Banyak jawapan yang hampir kurang sama .. Tak macam fizik .. Tapi alhamdulillah , kertas 2 dengan kertas 3 , aku boleh lagi jawab tanpa ada sebarang keraguan ( rasa nya lah takde kot ) Mudah mudahan dapat keputusan yang cemerlang .. AMIN ..

p/s = Pengajian Kejuruteraan Mekanikal dengan Lukisan Kejuteraan nanti akan di post kan , sebab nya PKM berlangsung pada 16 Disember .. LK 20 Disember .. Masih ada paper yang belum di jawab .. Doa kan aku ye .. SEKIAN !


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih