Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Monday, January 10, 2011

Interview bukan senang

Hari ni aku pergi interview untuk khusus pelan senibina kat Hi Tech Kulim .. Orang kulim tau la .. Sebab tempat tu famous dengan HIGH TECHNOLOGY nya .. ( Padahal kilang kiri kanan ) Hi Tech ni jugak menarik minat aku sebab keluasan tempat ni , BESAR GILA .. tak describe pon tak tau macam mana .. Ibarat laut lapang di tengah nya pulau .. Bila aku masuk je dalam IT Center ( aku anggap dia TECH CENTER la ) , rasa berdebar debar jantung ku ibarat nak salam bapak mertua .. Selamat laa member aku sorang ni Siti Fazeantie ni ada teman aku .. Then tak sangka pulak ada Fathi kat sana .. Aku ingat dia nak kerja je sebab JMTI ( Japan Malaysia Technology Institute ) dia dapat tapi tak pergi pon .. Tunggu punya tunggu .. Ainol Faqis pulak datang dengan ayah dia .. Naik moto dari Serdang tu .. Tak lengguh punggung ke ? keh keh kehh .. Kemudian datang nya Saiful Azri dan Amirul Fahmi , kemudian disusuli Syawal dan Amir .. Seronok jumpa diorang balik .. Dalam kafe ( tempat kami tunggu nak kena panggil ) kami je sembang kuat .. Biar la orang lain nak kata apa pon .. Tak kacau hidup diorang pon .. HAHAHA .. Pelbagai cerita keluar dari mulut kami .. Seronok bersembang , sorang demi diseru nama oleh pak guard .. ( macam lagu ku seru je pak guard tu panggil ) Nama aku no 6 , no 5 Tie la .. ( sapa suruh hang tulis nama awai .. kan dah kena awai ) Time kena tunggu depan bilik temuduga tu .. Aku boleh pulak azan slow slow .. Nak bagi semangat sikit kata bapak aku .. Bila Tie keluar je .. Dengan semangat nya aku masuk .. Baru je aku masuk , cik yang bakal temuduga aku bersama 3 orang jejaka berumur keluar .. Maybe tak tahan dengan kehenseman aku kot .. KAH KAH KAHH ..

Semasa temuduga tu , aku kena cerita mengenai latar belakang aku .. So aku cerita la apa yang aku tau pasal aku .. ( aku bukan selalu discover diri aku pon ) Yang ketua ni selalu gempar aku bagi aku takut nak masuk Hi Tech .. Tapi tak pa la .. Tu semua salah satu daripada ujian diorang kot .. Siapa tau kan ? Habis selesai je temuduga aku .. Terus aku pergi kat member .. Sembang balik laa .. Tak habis lagi nak lepas rindu .. Kalau semua pakat dapat , boleh laa kita sembang sakan .. Bukan selalu kan ?? hehehe ..

Orang HiTech kata , esok kami semua yang pergi temuduga tu tau samada dapat ke tak masuk HiTech .. Minta mintak dapat la .. Sama sama doa kan untuk kami k . Insya-Allah ..


Share on Tumblr

1 comment:

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih