Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Tuesday, January 11, 2011

Solah hajat itu bidaah ?

http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2011/01/mesti-baca-adakah-solat-hajat-itu.html

Macam macam dah politik sekarang ni .. Aku bukan nya nak komen mengenai politik ni semua .. Tapi aku sedikit terkejut apabila ada orang sentuh bab agama semata mata untuk komen mengenai parti pihak lain .. Aku ni tak sokong mana mana pihak pon .. Sekadar ingin berkongsi bersama korang semua .. Ye la , dah lama tak buat entry kan .. Mesti ada orang rindu nak baca apa yang aku tulis ni .. Mudah mudahan ada orang baca la .. Kalau bukan korang yang baca , siapa lagi ..




Terkejut la sebab aku ni selalu buat solah hajat bila time aku nak mohon sesuatu .. Macam time SPM dulu .. Bila baca entry ni .. Jadi tak yakin terus apa yang aku buat solah hajat tu betul betul di terima Allah S.W.T ? Entah la .. Segala nya terjawab di akhirat kelak , insya-Allah



Share on Tumblr

4 comments:

  1. Orang yang kata bidaah itu kadang2 amalan pun tak cukup.. Setuju?

    ReplyDelete
  2. apa salah nye kalo solat hajat kerana politik pon?? berpolitik untuk menegakkan agama adalah perkara yang mulia, lain lah kalo berpolitik untuk jaga periuk nasi sendiri, kenapa perlu di pisah kan agama dan politik?? sedang kan Nabi Muhammad dulu mentadbir negara bermula daripada mendirikan masjid, sudah tentu beliau menjadi kan agama sebagai asas mentadbir negara.

    ReplyDelete

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih