Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Saturday, February 26, 2011

Antara Kekasih dan Kawan

Double K atau pun Kekasih & Kawan .. Mana lagi penting ? Mana yang perlu kita rapat lebih ? Mana yang patut kita ikut ? Pelbagai persoalan tengah main dalam kotak fikiran pasangan couple sekarang ni ..

Ok , bagi aku la , kalau macam ni terjadi , aku fikir positif , CONTOH NYA

Dalam masa yang sama , "member ajak kita belajar sekali , awek pulak ajak kita keluar sebab nak released tension "
Mana satu korang akan pilih ? Bagi aku lah , dari sudut positive thinking atau pun pemikiran positif , aku akan pilih dengan member , tapi dari sudut lain jugak , awek kita dalam keadaan frust , tak kan kita senyap je tak tolong dia ? Dengan kata lain , aku akan buat kedua dua tu , first aku akan rearrange dengan member bila nak belajar , and aku akan tetap kan masa untuk awek aku pulak .. Fair tak ?

Keadaan lain
" Member ajak keluar lepak dan tengok wayang , cerita tu pulak aku minat sangat , awek pulak tak bagi sebab buang masa dan memboros je , tapi sebenar nya awek kita tak nak kita pergi ke tempat sosial tu "
Kalau macam ni la keadaan dia , pening sikit la . Aku rasa baik aku dengar cakap awek aku .. Tak semesti nya keluar dengan member tu boleh menyebab kan pergaduhan atau persalahfahaman antara kawan .. Awek kita bagi nasihat , baik ikut .. Kang tersinggung dia kalau kita tak ikut ..

Keadaan lain
" Birthday awek kita dah nak dekat , kita nak beli hadiah kat dia , dalam masa yang sama , member pun suruh beli peralatan untuk assignment sedang kan dalam masa itu , kita ada duit pun cukup untuk beli satu barang je "
Berat sungguh , mana 1 nak pilih ? Awek ke member ? Kalau aku , aku pilih beli barang nak buat assignment sebab yang tu lagi penting , kalau nak beli hadiah kat awek , bila bila pun boleh .. Awek mesti paham punya keadaan kita , kalau dia tak paham , CARI LAIN LA ! hahaha

 



Share on Tumblr

2 comments:

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih