Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Tuesday, April 26, 2011

Facebook : Wujud nya pelbagai page baru

Saja nak menulis pasal ni . Semenjak duamenjak tigamenjak ni , aku tengok ramai antara kawan FB aku like macam macam page . Antara nya Hang Buat Elok2 skit, Aku Hawin Kot Tingkap Satgi Kot Baru Tahwan , Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like Like , dan banyak lagi ( nak bagi banyak , kang penuh dengan link ja ) . Page ni telah menarik minat ramai ahli FB untuk menulis status yang berwarna biru .
sue , pinjam kejap ye .. ^^,
Status yang biru ni ramai dah orang buat , dan telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan bagi remaja FB ni ..  ( Termasuk aku ) Bukan ni saja , malah boleh juga di sambungakan menjadi ayat yang menarik sambil mempromosikan page tersebut .. Page ni bukan saja untuk status kelihatan menarik , malah terdapat pelbagai cerita , aktiviti dan permainan yang menarik dapat dikongsi bersama .. Admin page sering kali mengadakan teka teki , promosi profile FB anda , mengadakan pembincangan topik masa kini dan sebagai nya yang boleh menghilangkan bosan anda terhadap facebook ni ..

Page ni boleh dijadikan satu aktiviti baru yang muncul dalam industri facebook bagi menarik lebih ramai orang untuk memiliki sebuah account facebook .. Dah tau tu , apa lagi . Jom ramai ramai like page yang korang suka .. Guna kan segala kemudahan yang ada .. Jangan rosak kan kemudahan tu , nanti kena cop vandalism pulak ..

p/s : mesti susah untuk menjadi seorang admin yang sentiasa melayan kerenah orang yang like .. ^^,


Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih