Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Thursday, April 28, 2011

Matrikulasi : Gatai p mintak jauh , kan dah dapat

jauh dari rumah aku

Mula mula rasa seronok la juga sebab dapat , tapi bila fikir balik , JAUH NYA .. Takut kena lelong , barang kat sana agak mahal , aku tak reti nak belanja .. Macam mana laa aku nak buat ni .. Nak pergi ke tak ? Aku harap aku dapat UTM , aku minat kos aeronautik UTM , aku harap sangat dapat sana .. Minta minta dapat la .. Amin


Share on Tumblr

9 comments:

  1. haha... weh, jauh gila ang dapat... kah3..mntk jauh2 lagi..

    ReplyDelete
  2. mad nip...welcome 2 my hometown...
    barang x mahal la..
    unx kene pandai pilih kawan..
    kene pandai pilih tempay shoping..
    bestnya dapt johor...
    2 kg aq..

    welcome...
    hihihi

    ReplyDelete
  3. zana , jauh la best , leh sggah singapore .. hehehehe ..
    joyah , cntik2 , leh p kg hg lps ni .. ehehehhe ^^,

    ReplyDelete
  4. haihhh... aku pnya minat aeronautik utm gak.. ape la y best sgt tuh..?

    ReplyDelete
  5. mnat gak .. hehe ..best laa sbb leh malncong .. ahahahahhahahahahaa

    ReplyDelete
  6. napa tak mintak dekat sabah je ? hahahaa

    ReplyDelete
  7. sabah jauhh sgt laa azza .. johor pon dah agak jauh tauu

    ReplyDelete
  8. madnip,,x pe la dpt jaoh2 bole mengembare skli..
    btw..KMTJ tu kt ne??
    smoge dpt gak ye utm..

    ReplyDelete

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih