Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Wednesday, June 22, 2011

Cinta : Lelaki lebih licik dalam bercinta

Jangan serang aku sebelum korang baca entry ni sampai habis , aku bukan nak backup perempuan dan kutuk sekaum aku tapi aku buat ini untuk beringat antara kita bahawa THIS IS FACT .. Why i am saying this is fact , lets see through ..

Dalam bercinta , lelaki akan menggunakan 9 akal nya untuk mencapai 1 nafsu .. Makna nya lelaki akan mengguna kan kesemua akal yang ada kepada nafsu yang 1 ni .. Akal tadi akan memikirkan bagaimana nak memenuhi kepuasan nafsu agar nafsu dapat di aktifkan selalu .. Nafsu ini memainkan peranan untuk membuat akal ni sebagai hamba abdi kepada nafsu .. Sebab itu lah kalau kita tengok , lelaki yang minta untuk couple dahulu sebelum perempuan .. Sebab lelaki tersebut menggunakan 9 akal tadi untuk mendapatkan perempuan tersebut .. Pelbagai cara dibuat .. HEBAT TAK LELAKI ??

Berbanding perempuan , perempuan hanya mempunyai 1 akal tapi 9 nafsu .. So perempuan akan menggunakan 9 nafsu diorang untuk 1 akal , contoh macam diorang buat banyak kerja dalam 1 masa dengan menggunakan 9 nafsu diorang .. HEBAT TU ! Dalam satu masa je diorang boleh menggunakan tubuh diorang .. Sebab tu diorang selalu belajar .. Nafsu diorang pulak banyak , 1 nasfu untuk belajar , 1 lagi untuk bersukan , dan lain lain ..

Mana lagi hebat ? Jawapan nya dua dua hebat belaka .. So kepada perempuan , berhati hatilah dengan lelaki .. HAHAHAHAHAHAHA ..

p/s = Tiada orang baik mengaku dia baik , dan tiada orang jahat mengaku dia jahat .. 



Share on Tumblr

2 comments:

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih