Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Saturday, June 04, 2011

UMP : Orentasi BEST tapi LETIH but SERONOK

Sudah 4 hari aku masuk Universiti Malaysia Pahang ni.. Suasana macam asrama dulu je .. Tapi kan , jauh nya tempat aku akan belajar ( kuliah ) dengan tempat aku tinggal sekarang .. Aku sekarang tinggal di Kolej Kediaman 2 ( Universiti Malaysia Pahang Kampus Gambang ) , kelas aku kat Universiti Malaysia Pahang Kampus Pekan , jarak antara Gambang ke Pekan , lebih kurang 1 jam perjalanan .. Kelas aku bermula 8 pagi , makna nya aku kena ada kat sana sebelum 8 pagi . Pukul 6 dah kena siap , TIAP TIAP HARI ( sesuatu yang jarang aku buat , kena biasa kan diri mulai sekarang )

Tapi untuk sementara saja .. Sebab bulan 9 ni , semua mahasiswa / mahasiswi mekanikal dan elekrikal akan berpindah ke Kampus Pekan .. Selamat tinggal Kampus Gambang .. Bulan 9 ni juga kena buat orentasi balik sebab pelajar Ijazah Sarjana baru nak masuk , kena la orentasi bersama diorang .. Kampus Pekan ni sebenar nya dalam pembikinan , dan baru 2 fakulti yang siap dibina di sana .. Mekanikal dengan Elektrikal & Elektonik .. Kolej Kediaman yang bakal kami duduk nanti pun dah siap , cuma tak sempat nak ambil gambar dan dalam internet tak ada gambar .. ( banyak ambil gambar dari internet je )

Sekarang AKU IALAH MAHASISWA UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG ( kena bangga jadi siswa , kata abang FC )


Kolej Kediaman 2





Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih