Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Monday, June 27, 2011

Web : Muncul lagi satu radio malaysia , NEWBIEFM !

Kenapa aku baru perasan pasal ni sedangkan ada member member dah tahu lama dah mengenai newbie ni .. ( Terketinggalan lah aku ni ?? =.=" ) Apa pun aku tetap dapat tahu juga , YES FOR ME ! Newbie ni ditubuhkan pada 'awal tahun 2011' ( Aku ambil apa yang dia tulis je ) Radio secara online ni makin digemari ramai , termasuk aku , aku pun pernah cuba try test juga pasal radio online ni tapi tidak menjadi .. Ye la , mic pon tak ada .. HAHAAHA ..

Kita sebagai rakyat malaysia haruslah menyokong apa sahaja yang di lakukan oleh rakyat supaya dapat memajukan negara ( bukan sokong benda yang boleh memundurkan negara ) Bercakap pasal Newbie ni , aku dapat tahu yang ada juga chatter daripada OM datang berchat di sana .. ( KENAPA DIORANG TAK BAGITAHU AKU PASAL NI ?? MARAH BETUL !! )

Setakat ini aku baru saja tahu 2 radio online malaysia , Oh!Media.fm dan newbee.fm .. Masing masing HEBAT HEBAT

SOKONG LAH RADIO MALAYSIA KITA ! YEAH


Klik gambar untuk ke web radio .. KEDUA DUA NYA TERBAIK !!



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih