Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Tuesday, August 02, 2011

Happy Birthday : Terima kasih sahabat ku semua ..

2 Ogos 1993 , telah lahir nya aku di dunia ini sambil menangis .. Dan ayah aku telah azan serta iqomah di telinga aku sehingga aku senyap .. Setiap tahun sehingga lah sekarang , aku tidak pernah rasa gembira menyambut hari kelahiran aku .. Hanya muka senyum ini menutupi segala kesedihan aku .. Sebenarnya hari aku paling tidak suka ialah birthday aku sebab setiap kali birthday aku , mesti ada sesuatu yang aku tak suka berlaku .. Kali ni aku cerita apa yang berlaku ..

Pada tahun 2009 , semasa aku form 4 .. Aku telah di sambut oleh kawan aku secara biasa je kat hostel .. Tak ada pulak telur telur .. Tak ada bajet kot nak beli .. Time tu juga aku ada masalah dengan pelajaran aku .. Aku dapat result ala kadar je time exam sebelum tu .. Time tu aku agak frust la .. Tapi akhir nya kawan kawan aku yang bagi aku semangat kembali .. Thanks semua .. Korang memang terbaik ..

Pada tahun 2010 , aku di sambut agak meriah walaupun aku dapat mengelak daripada terkena 'prank' dengan kawan kawan aku .. Memang aku nampak senyum dan ceria masa tu .. Tapi sebenar nya hati aku sedih sangat .. Sedih sebab masa itu aku gaduh dengan si dia , dan masa itu aku bersama yang lain.. Aku rasa bersalah .. Aku tak dapat memaaf kan diri aku .. Memang salah aku .. Akhir nya kawan aku Fakhrul tetap bagi aku semangat .. Aku sentiasa bersama fakhrul yang  selalu menemani aku .. Terima kasih kawan .. Kau memang yang TERBAIK ..

Pada tahun ini 2011 .. Aku telah keseorangan .. Tiada lagi yang teristimewa bagi ku .. Aku sedih sebab dia kata aku macam macam , aku sedar aku memang tak pandai menjaga hati seorang perempuan .. Aku cuba memujuk tetapi tiada hasil .. Akhir nya aku telah keseorangan .. Terima kasih kepada kawan kawan aku yang telah wish birthday aku .. Thanks sangat sangat .. Wish korang yang pelbagai tu buat aku tersenyum walaupun senyuman itu hanya lah palsu .. Aku tak dapat senyum sebagaimana aku senyum seikhlas hati aku sebab jiwa aku masih di belenggu .. Apa pun .. Terima kasih kepada korang .. Korang memang TERBAIK


Kawan yang TERBAIK ialah kawan yang sentiasa di sisi kita tak kira senang mahupun susah kerana kawan itu ibarat minyak pelita yang menghidup kan api yang menerangi malam .. Tanpa kawan , kita mungkin akan di tewas .. TERIMA KASIH WAHAI SAHABAT



Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih