Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Wednesday, August 17, 2011

Puasa Anda bagaimana ? Kerenah kawan di FB , Ketika Sahur Part 2

Aku penat bersykping dengan kawan kawan aku sampai la sahur tadi , akhir nya tak tidur juga aku .. HAHA .. Mari kita tengok apa kata diorang time sahur di FB
Ajak sapa tu ? Saya ke ? hehe ( soq - sahur dalam loghat utara )

Dia ni memang tak tahu nak tidur .. 

Alhamdulillah , mesti sedap sahur tu ..

Bila kerja dah siap , perut mula berbunyi lagu raya

Ni makan ke mentedarah ? OMG

Nak ajak member join sahur sekali .. BEST

Wajib ada orang yang tinggal sahur sebab nak dapat kan rehat yang secukup nya

Best cuti nuzul Quran ke cuti raya ? Mesti orang yang hantar ni msg ni tengah makan ..

Sanggup skype lama lama untuk tunggu nak sahur .. Geng tak nak tidur lah ni 
Hahahaha .. Waktu sahur dan berbuka , aku selalu aktif , so jaga jaga  lah dengan post FB anda .. weeeeeeeeeeeeeeeee





Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih