Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Thursday, August 18, 2011

Puasa Anda bagaimana ? Kerenah kawan di FB . Berbuka dan Sahur

Semalam aku tak sempat nak post yang buka puasa sebab ada masalah yang tidak dapat dielakkan ( EMO TERLEBIH PULAKK ) .. Apa kata kita usha dulu yang berbuka ..

Seronok affa berbuka dengan family , saya pun berbuka dengan family .. weeee

Yang ni lagi seronok 'kot' .. Sisi buka puasa di tengah jalan sambil dengar pin pin ( hon kereta )

Terliur sekali lagi , walaupun simple tapi tetap terliur ..

Strawberry tu , sedap oo .. ( tak suka yang masam punya )

Lain kali ingat dunia ok .. ( Ni masalah kalau ada nafsu makan )

Sabar itu separuh daripada iman .. Aku pun dah tak sabar dah ni .. AUMMMM 

Terasa pulak aku .. Ye  la , sabar sabar  .. tarik nafas panjang panjang ( sambil tarik mee masuk dalam mulut )

Sekarang  kita tengok waktu bersahur pulak , apa kerenah yang ada dalam FB ek ? TERJAH !!!

Hujan itu rahmat , sementara ada lagi sahur  , apakata kita minum je air tu , save sikit

Morning , awal betul bangun .. Saya kat rumah ni .. heeee

Ni problem kalau makan tak ajak member .. Rasa dipingirkan je ( pasrah konon nya )

Melantak banyak banyak , kemudian tidur , memang TERBAIK la

Cinta je  , macam mana dengan kami yang bukan cinta hati ?

Baik tak payah tidur .. Kalau rasa nak pitam berdiri , apa kata duduk je pakai kerusi roda

Takde selera mak depan , kalau awek depan , selera benar .. 

Samasama ( tolong jawab kan bagi 'ety' tu  , haha )
Korang takde ? Ala , jangan sedih , korang add facebook Anip ye , di sebelah  kiri ni ada facebook .. Klik je ok .. BEREHHH!!!! Apa lagi , LARI LAA !!!




Share on Tumblr

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih