Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Tuesday, December 04, 2012

Terlalu Serabut Dengan GROUP FB !

Serabut ya amat .. Entah kenapa perlu add anip masuk dalam group yang "tah pa pa" tu .. Setiap kali di add masuk , anip akan komen "ohhhh ~" .. Kalau nampak post tu , memang tau dah itu anip . HAHHA .. Maybe ada lagi yang lain buat macam tu , 'maybe' ..

Group ni sebenarnya tujuan dia untuk kumpulkan orang supaya dapat info info berkaitan dengan group , tapi ada jugak makhluk yang salah gunakan group di FB ni tujuan untuk subscribe la , follow twitter la dan macam macam lagi .. Konon nak jadi hotsetaf dengan jadi admin yang ramai orang dalam group tu kot , 'maybe' ..  NOOB !

 Nak jadi hotsetaf senang ja sebenarnya .. Contoh , buat lah status yang 'potong' 'bogel' kalau bla bla bla menang or kalah tu .. Kompem ramai yang share status tu , then satu  Malaysia hebah dengan berita tu .. Kan dah hotsetaf .. *JEM !

Tak perlulah nak hotsetaf sangat , just be yourself and make friend with others (betul tak grammar tu ?) .. Berkawan lagi best daripada orang kenal kita tapi kita tak kenal orang .. Serious , sebab kalau ada masalah , confirm cari yang mana kita kenal .. Bukan nak cari yang tak kenal kan ? NOOB !

Ok , sekadar itu untuk update setahun sekali ni .. InsyaAllah bila tak busy dan ada idea mencetus serta minat untuk berblogger semula , akan diupdate kan kembali ..

P/S : Kata kata hikmat untuk post ni , jangan jadi NOOB !


Share on Tumblr

1 comment:

  1. setuju.. paling tak suka orang yang main add jer masuk group dia.. semak...

    ReplyDelete

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih