Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Friday, February 01, 2013

Farah Dina ?

Tak kenal maka tak cinta , tapi aku tak cinta dia pon . HAHAHA . Pasal dia kawan sejak aku sekolah rendah lagi .. Tujuaan entry ni ialah , dia suruh cerita pasal dia . =.="

Nak cerita apa ek ? ok ...
Nama : Farah Dina Binti Zamri
Umur : *kena tanya dia sendiri , hahahaha
Tempat Tinggal : Satu taman dengan aku

Ok , dia sebenarnya agak caring dan selalu ceria *kadang kadang tension selalu .. Sebagai kawan , aku selalu bagi dia ceria , tak kira siapa kawan aku , aku tetap nak kawan aku ceria ..

Nak cerita panjang , aku tak tau sangat pasal dah lama tak jumpa dan borak dengan dia , baru malam ni aku sempat call skype dengan dia .. Untuk kenal dia lebih , pakat follow tweet dia https://twitter.com/dinazamri ..

P/s : mohon tiada unsur unsur negative , make sure pembaca semua positive ok .. *Entry aku yang paling famous pasal bohsia haritu , so entry ni TIADA KAITAN DENGAN ENTRY TERSEBUT !




Share on Tumblr

4 comments:

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih