Sharing Madnip

WARNING !!! HAVE ADVERSTISEMENT !!!

SHARING MADNIP

Saturday, June 18, 2011

Web : Blog MadNip tersenarai dalam bakal di hack ?

Tak pasti sejauh mana kepastian dan kesahihan cerita ini .. Aku dapat tahu pasal ni pun daripada kawan aku jugak .. CAYANG ABANG PING BUSUK KITA .. Tanpa diorang , tak kemana lah aku .. Ok , back to the real story , terkejut beruk dan beruk pun tak sangka dia boleh terkejut apa bila Madnip.blogspot.com tersenarai dan yang aku pelik nya .. blog aku ni famous sangat ke ?? Apa pendapat korang ?

Nama madnip tersenarai agak atas , macam madnip ni famous la
Korang boleh lihat sendiri dan cari sendiri nama korang , mana nak tahu ada .. [ link disnin ] . Nak cari dengan mudah , tekan ctrl + F .. Kemudian taip la nama blog korang ok .. Kalau korang rasa tergugat , korang tukar password or buat la something agar blog korang dapat diselamat kan .. Insya-Allah ..

p/s = Tak kan rilekscrew nak hack blogger yang tak bersalah ni ??? =.="

Thanks to Taotauajer.blogspot for this information .. ^^,


Share on Tumblr

2 comments:

Assalammualaikum dan selamat sejahtera .. Nak komen , pasti kan tulis nama ye .. Kang aku tak kenal korang .. Kalau tau nama , senang aku nak reply komen korang .. Terima Kasih